1397-02-12 04:21
895
0
53092
نبی هزارجریبی :

ما از خودی ضربه خوردیم / عده ای به سازمان جنگلها نامه نوشتند و جلوی طرح را گرفتند

نماینده گرگان و آق قلا گفت : در حال حاضر شهرستان علی‌آبادکتول در حال اجرای طرح است و از گرگان پیشی گرفتند و به نوعی می‌توان گفت ما از خودی ضربه خوردیم.

به گزارش گلستان ما ؛ نبی‌اله هزارجریبی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: تله‌کابین گرگان خواسته مهم گردشگری مردم گرگان است.

وی ادامه داد: اگر این خواسته مردم محقق شود می‌توانیم اتفاقات خیلی بهتری در حوزه گردشگری را برای مردم رقم بزنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جانمایی تله‌کابین در محور ناهارخوران شده بود اما در پیگیری‌های انجام شده اعلام شد که این مکان به دلیل مسائل ترافیکی و تخریب منابع طبیعی مناسب نیست.

هزارجریبی بیان کرد: تلاش شد که منابع طبیعی ما تخریب نشود و اقدامات ابتدایی تا 90 درصد نیز انجام شد ولی عزیزان در گروه‌های مردم نهاد حافظ محیط زیست نامه‌ای را به سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور ارسال کردند و جلوی طرح گرفته شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شهرستان علی‌آبادکتول در حال اجرای طرح است و از گرگان پیشی گرفتند و به نوعی می‌توان گفت ما از خودی ضربه خوردیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هر حال تله‌کابین برای گرگان یک امر ضروری است و مکانش هر جایی که تشخیص داده شد بهتر است هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

هزارجریبی تاکید کرد: تشخیص دادن مکان سخت نیست اما تله‌کابین باید در جایی احداث شود که از مبدا تا مقصد یک حداقل کاهش دمایی را برای جذابیت بیشتر داشته باشد اما هزارپیچ و مکان‌های پیشنهادی دیگر این جذابیت را ندارد.

وی اضافه کرد: پیشنهاد من از منطقه توشن به سمت تپه نورالشهدا بود که هیچ مزاحمت و مشکلی هم ندارد و امیدوارم هرچه سریع‌تر موضوع تله‌کابین به نتیجه برسد./فارس

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.